“Мэдээлэл, загвар” нэгж
хичээлийн хөтөлбөр
Гарчиг
1. Бүлгийн хэрэгцээ зорилго, зорилт
2. Нэгж хичээлийн
агуулга, бүлгийн арга зүй
3. Агуулгын залгамж холбоо
4. Хичээл хоорондын залгамж холбоо
5. Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр
6. Багшийн хэрэглэгдэхүүн, онолын материал
7. Нэгж хичээлийн үнэлгээ
Бүлгийн
хэрэгцээ зорилго, зорилт
|
Бүлгийн судлах хэрэгцээ
|
Хувь хүний хэрэгцээ
|
Загвар байгуулах үйл явцыг судлах
|
|
Нийгмийн хэрэгцээ
|
Мэдээллийн шинж чанарт тулгуурлан
загвар байгуулж сурах
|
|
|
Бүлгийн зорилго
|
Мэдээллийн
олон эх сурвалжийг ашиглуулах, төрөл бүрийн загваруудад дүн шинжилгээ хийх.
|
|
|
Бүлгийн зорилт
|
·
Мэдээллийг хэмжих нэгжийг ойлгох
·
Мэдээлэл боловсруулах үе шатыг
төлөвлөх, төлөвлөлтийн дагуу хийх тайлбарлах
·
Математик, физик, химийн загварт дүн
шинжилгээ хийх, хялбар загвар байгуулах
|
|
Агуулгын залгамж холбоо/хөндлөн/
|
Мэдээлэл загвар
|
VII анги
|
VIII анги
|
IX анги
|
|
- Мэдээллийн
процессийг танин мэдэх
- Төрөл бүрийн
мэдээллийг хүлээн авах, боловсруулах, хадгалах аргыг хэрэглэх
- Мэдээллийг шинж
чанарын талаар танин мэдэх
- Мэдээллийг кодчилох
шаардлага болон аргуудыг танин мэдэх
- Загварчлах зорилгоос хамаарч мэдээллэн
загварыг олон аргаар дүрсэлдэг болох
|
- Мэдээллийг хэмжих
нэгжийг ойлгох
- Мэдээлэл боловсруулах ажлыг төлөвлөх,
төлөвлөлтийн дагуу хийх, тайлбарлах
- Хүснэгтэн загвар
байгуулах
- Загвар байгуулах үе
шатыг танин мэдэх
- Загвар байгуулах
- Математик загвар
байгуулах энгийн жишээтэй танилцах
|
- Мэдээллийн нийгэм,
мэдээлэл болон МХХТ-ийн нийгэмд гүйцэтгэх үүргийг танин мэдэх
- Мэдээллийн нийгмийн
ёс зүйн наад захын хэм хэмжээг мэдэх, даган мөрдөх
- Математик загварын
ерөнхий бүтцийг танин мэдэх
- Математик загвар
байгуулах , дүн шинжилгээ хийх
|
Хичээл хоорондын залгамж холбоо
Нэгж
хичээлийн агуулга
|
№
|
Ээлжит хичээл (сэдэв)
|
Цаг
|
Суралцахуйн зорилт(сурах арга барил)
|
Хичээлийн агуулга
|
|
1
|
Мэдээллийг хэмжих нэгж
|
1
|
·
Мэдээллийг хэмжих
нэгжийг ойлгох
·
Нэг нэгжээс нөгөө
нэгжрүү шилжүүлэх арга барил эзэмших
·
Нэгжийн хамааралд дүн
шинжилгээ хийж тайлбарлах
·
Аливаа мэдээллийг
хэмжээг багасгаж хадгалах, дамжуулах
|
Мэдээллийг хэмжих нэгж, түүний
хэрэглээ
|
|
2
|
Хүснэгтэн загвар
|
1
|
·
Объектийн шинж чанар
мэдээллэн загвар байгуулах үндэс болохыг ойлгох
·
Мэдээлэл боловсруулах
ажлыг төлөвлөх, төлөвлөлтийн дагуу хийх, тайлбарлах
·
Хүснэгтэн загвар
байгуулах
|
Мэдээллэн загвар байгуулах
дараалал
Хүснэгтэн загвар, түүний хэрэглээ
|
|
3
|
Загвар байгуулах үе шат
|
1
|
·
Загварчлал нь шинжлэх
ухаан танин мэдэхүйн загвар болохыг ойлгох
·
Загвар байгуулах үе
шатыг мэдэх
·
Математик, физик,
химийн загварт дүн шинжилгээ хийх, хялбар загвар байгуулах
|
Загварчлах үе шат
|
|
4
|
Математик загвар байгуулцгаая
|
1
|
·
График загварын
төрлийг ойлгох, харьцуулах, дүгнэлт гаргах
·
Математик загварын
энгийн жишээ гаргах
|
Математик загвар байгуулах жишээ
|
Бүлгийн арга зүй
|
Хичээлийн хэлбэр
|
Хичээлийн арга
|
Хичээлийн хэрэглэгдэхүүн
|
|
Ø Нэг нэгээр
Ø Багаар
|
Ø Харилцан ярих
Ø Хамтарч хийх
|
Ø Үзүүлэн
Ø Проектор
Ø Самбар
Ø Шохой
Ø Үнэлгээний шалгуур
Ø ТӨМ
|
Сурах
арга барил суралцахуйн зорилт
|
Үе шат
|
Мэдээлэл, загвар бүлэг сэдвийн хүрээнд
|
|
МХХТ, мэдээллийг таньж мэдэх, хэрэгцээт мэдээллийг тодорхойлох
|
Мэдээллэн загвар:
·
Мэдээллийг хэмжих
нэгжийг ойлгох
·
Мэдээллэн загвар,
түүний төрлийг тодорхойлох, байгуулах
·
Мэдээллийн үнэ цэнэ,
соёл, ёс зүйн хэм хэмжээг мэдэх, даган мөрдөх
|
|
Мэдээлэл боловсруулах ажлыг төлөвлөх, арга аргачлал гаргах
|
Мэдээлэл боловсруулах ажлыг төлөвлөх, төлөвлөлтийн дагуу хийх, тайлбарлах
|
|
Технологи сонгон мэдээллээ боловсруулах
|
Сурагчид материаллаг загвар байгуулж сурах
|
|
Мэдээлэл, МХХТ хэрэглэх, үнэлэх, түгээх, хамтран эзэмших
|
Сурагчид өөрсдийн бүтээлд болон чяцуутны бүтээлд үнэлгээ, санал дүгнэлт
өгөх
|
No comments:
Post a Comment